Сделано на Padlet

Kahoot!

Використання Kahoot! у навчально-виховному процесі

Одним із способів підвищення активності учнів на уроці та їх зацікавленості є організація атмосфери змагання.

За допомогою сайту Kahoot! є можливість організовувати як на уроках так і в позаурочний час інтелектуальні вікторини (надалі Kahoot або ігри). Саме вони і будують атмосферу змагання.

Ідея цих вікторин полягає в тому, що учні одночасно відповідають на одні і ті ж запитання, змагаючись один з одним. Підсумком є рейтинг найкращих результатів.
Адреса сайту: kahoot.com
Види Kahoot
Пропонуються наступні види Kahoot:
·                             Quiz (вікторина) - змагання, в якому учасникам пропонуються запитання з варіантами відповідей, серед яких одне чи декілька правильних.
·                             Jumble (переміщення) - змагання, в якому учасники повинні розставити фрагменти відповіді у потрібній послідовності.
·                             Discussion (обговорення) - дозволяє поставити одне запитання на обговорення.
·                             Survey (обстеження) - проведення опитування аудиторії з метою подальшого опрацювання отриманих результатів.

Створення Kahoot
Для того, щоб на сайті kahoot.com користуватися бібліотекою готових ігор та створювати власні, необхідно зареєструватися (можливе використання облікового запису Google).

Не залежно від того, який Kahoot створюється, на першому етапі створення пропонується задати:
·                             Title - назва (тема) змагання, дискусії чи обговорення.
·                             Description - короткий опис.
·                             Visible to - хто буде бачити. Пропонуються варіанти: "тільки я" та "усі". Варіант "усі" означає, що цей Kahoot можуть використовувати інші облікові записи сайту Kahoot!.
·                             Lenguage - мова даного змагання, дискусії чи обговорення.
·                             Audience - аудиторія. На учасників з якого рівня закладу розрахований даний Kahoot.
·                             Credit resources - посилання на ті джерела, звідки використано матеріали.
·                             Intro video - адреса відео з YouTube. Це відео буде відтворюватись під час реєстрації учасників у вікторині, обговоренні чи голосуванні. Відео відтворюється доти, доки іде реєстрація учасників.
·                             Cover image - зображення на обкладинці. Коли реєстрація учасників закінчується і натискається "Розпочати", на екран виводиться тема змагання та, в якості фону, зображення чи відео YouTube, яке зазначено у даному полі.

Кнопкою "Ok, go" закінчують створення Kahoot та переходять до додавання до нього запитань.
У списку запитань відкритого Kahoot можна редагувати запитання, дублювати та видаляти їх. Шляхом перетягування питань можна змінювати їх послідовність.

Запитання може містити текст, графічне зображення чи відео YouTube та включати в себе від двох до чотирьох варіантів відповіді. Якщо створюється вікторина "Переміщення" (Jumble), то фрагментів відповіді повинно бути строго чотири. Не обов'язково запитання повинне оцінюватись, його можна використати для обговорення чи з іншою метою. Для цього параметру Award points даного запитання надають значення NO.


Форма створення запитання вікторини (Quiz)

Закінчують створення або редагування запитання кнопкою NEXT, повертаючись, при цьому, назад до переліку запитань.
При створенні завдання для вікторини "Переміщення" (Jumble) складові відповіді зазначають у наперед правильній послідовності. Під час гри вони перемішуються.

Форма створення запитання вікторини "Переміщення" (Jumble)

Обговорення (Discussion) передбачає використання тільки одного запитання. При цьому, правильна відповідь, як такова, відсутня.

Форма створення запитання для обговорення (Discussion) або обстеження (Survey)

Обстеження (Survey), як і обговорення, не передбачає зазначення наперед правильної відповіді, але, на відміну від останього, може складатися з декількох запитань.
Проведення Kahoot-вікторин та опитувань
Вікторина Kahoot полягає у тому, що на загальному екрані (телевізор, проектор тощо) відображуються запитання з варіантами відповіді. Учні на екранах своїх пристроїв (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) бачать лише кнопки вибору варіанта відповіді. Через ці пристрої вони і відповідають (голосують). Після отримання усіх відповідей, або по закінченню часу, відведеного на запитання, на загальний екран виводиться підсумок у вигляді діаграми та загальний рейтинг учасників за отриманими балами,
Усі учасники повинні брати участь у грі одночасно, перебуваючи в одному приміщенні, в якому встановлено загальний екран.

Запускати Kahoot-вікторини на сайті 
kahoot.com можно тільки у своєму обліковому записі. Тому, попередньо зайшовши у свій обліковий запис, відкриваємо список створених вікторин (посилання My Kahoots) і біля потрібної натискаємо Play.

Якщо потрібно попередньо переглянути питання вікторини, а потім вже запустити, то, у списку вікторин натискаємо на заголовок потрібної. На сторінці відкритої вікторини також є кнопка Play для її запуску.


Налаштовуємо параметри Kahoot та запускаємо, вибравши варіант Classic або Team mode. У варіанті Classic передбачається, що кожен учень зі своїм пристроєм грає сам за себе. У другому варіанті - грають команди. У кожної команди один пристрій для надання відповідей.
У процесі гри різниці між цими двома варіантами немає. Тільки в режимі Team mode під час реєстрації спочатку задається назва команди, а потім в ній реєструються члени команди. Грають між собою команди і у рейтингу фігурують назви команд.

Параметри Kahoot:
·                             Enable Answer Streak Bonus (Увімкнути бонус за реакцію). Нагороджувати гравця бонусними очками, за декілька поспіль правильні відповіді. Одна невірна відповідь, і смужку буде  скинуто.
·                             Podium. Наприкінці гри виводити подіум з найкращими трьома результатами.
·                             Randomize order of questions. Питання у довільному порядку.
·                             Randomize order of answers. Варіанти відповідей у довільному порядку.
·                             Enable 2 Step Join (Увімкнути 2 крок приєднатися). Додає додатковий крок при вході в Kahoot, щоб забезпечити гру лише гравців у приміщенні. На цьому додатковому кроці учні повинні вказати, у якій послідовності виведені на загальному екрані кнопки відповідей.
·                             Display Game PIN throughout (Показувати ігровий PIN-код всієї)
·                             Show minimized intro instructions (Показати мінімізовані вступні інструкції). Якщо цей параметр вимкнено, то біля пінкоду гри на загальному екрані буде відображатися де його набирати.
·                             Automatically move through questions. Автоматично переходити на наступне питання. При вимкненому параметрі до наступного питання переходять вручну натисканням кнопки Next. Якщо параметр увімкнено, то усі переходи (завершення реєстрації гравців, наступне питання, рейтинг) відбуваються автоматично, тобто, гра іде в автоматичному режимі.
·                             Require players to re-join after each kahootПросити гравців повторно приєднуватись після кожної гри.

На початку гри проводиться реєстрація учасників. Учні, відкривши на своїх пристроях сайт kahoot.it, вводять пін-код гри, який бачать на загальному екрані та, після натиснення - свій Нікнейм (ім’я). 
По закінченню реєстрації усіх учасників гра на сервері запускається (кнопка Start). Потрібно зазначити, що новим учасникам дозволяється приєднуватись до вже запущеної гри.
Як вже було сказано, на головному екрані учасники бачать завдання з варіантами відповіді, а на своїх пристроях - кнопки для вибору правильної відповіді.
Після отримання усіх відповідей або по закінченню часу, на головний екран виводиться загальний результат та рейтинг найкращих п'яти учасників за балами. Кожен учасник на екрані свого пристрою бачить оцінку власної відповіді.

По завершенню гри підводиться підсумок із виведенням на загальному екрані подіуму з іменами найкращих учасників.
Презентація =>


Використання Kahoot! у навчально - виховному процесі =>



Комментариев нет:

Отправить комментарий